Product: Exede Customer Care Clear all filters (23 of 23 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Funny, I'm in Ohio and we have the exact proplems that pissedconsumer has.I was told at first all our bundled items would be from Excede. Not so. I spent a lenghty time on the phone with ? I really don't know who it was. The only thing I remember is this gal told me...
Read more
Product
Exede Customer Care
#1123494
Reply to reviews
An UPDATE: Still not any answer from the supposed BRAD from EXEDE...I suspect he might have been fired for telling me he would waive the termination fees. At the very least these parasites only respond to make themselves look to be the concerned company when indeed ALL...
Read more
Surfacechef
Surfacechef

Don't let them violate the FCC rules fight them, document everything, call them, cost them money, maybe they will value their customers.Email themexecutiveescalationsdonotrepl...

1.3
Product
Exede Customer Care
I liked
  • Installer was professional
  • Installer was very polite
I didn't like
  • Improper contract signing
  • Internet
  • False advertising
#1104821
Reply to reviews

Horrible customer service and supervisor was rude as well nobody knew the correct amount of my bill I will be calling corporate
Read more
Surfacechef
Surfacechef

Don't let them violate the FCC rules fight them, document everything, call them, cost them money, maybe they will value their customers.Email themexecutiveescalationsdonotrepl...

1.0
Product
Exede Customer Care
#1094737
Reply to reviews
Please find a summary of your request and my response below: Thank you for contacting Exede internet customer care. I have reviewed your account. I can confirm that you did disconnect your service, however, I don't see where a refund is due. If you are referring to...
Read more
ExedeBrad
ExedeBrad

Hello This is likely due to the first bill. We bill a few days after installation but it will take care of the month in advance. The initial $60 is a holding fee that generall...

Anonymous
Anonymous

If you paid by credit card, file a request with them to reverse the charge. They are usually very pro customer in such circumstances.When you get your monthly statement with t...

1.0
Product
Exede Customer Care
#1000158
Reply to reviews

I again just got off the phone with Exede and I was wrong about a few things and right is right, so let me reset and get the story right! They did not get Nov payment , but did try! As well as trying to collect 350.00 for the equipment although we had not got the...
Read more
Product
Exede Customer Care
I didn't like
  • Whole experience with them
#978860
Reply to reviews
I canceled service and sent equipment back through ups.Two months later I had 160 dollars taken out of my debit account with no word or anything from them. There reps said money would be put back. Nothing happened for over two weeks. They finally admitted money would...
Read more
Exede.Lindsey
Exede.Lindsey

Hello,I am part of a small team at Viasat working to resolve customer issues. I'd like to look into this situation for you to see how I can assist with your refund. Please sen...

1.0
Ellsworth, Kansas
Product
Exede Customer Care
I didn't like
  • Poor all around service
#957253
Reply to reviews

Exede said they would send box to return equipment. It came packaged up equipment including piece off satellite dish from roof. Note they dont tell you when you get the service and they install it that your responsible for getting it down even if your a 60 year old...
Read more
Product
Exede Customer Care
I didn't like
  • Service
#953849
Reply to reviews
Installed service June 2015 / Each month Data Restriction by 4th day of billing cycle -Complained each month about service being slow or non-existent.Canceled service in May of 2016-Paid a $195 early term fee. Returned the equipment, then they charged my credit card...
Read more
1.0
Product
Exede Customer Care
I didn't like
  • False advertising
  • Product quality
  • Internet
#940707
Reply to reviews
I agree with previous post that this service is horrible.I recently disconnected my service and was informed that i will have to send back equipment that is located on my house. I told the manager that I'm a female and is unable to get on top of my house. He states...
Read more
1.0
Product
Exede Customer Care
I didn't like
  • Customer service sucks
#926206
Reply to reviews
Been a customer with this company for over 3 years.I had three different accounts, cost me over $500 per month for 30Gigs on each account. Went to put it on vacation mode. Told that it would cost me $60 per month to not use their services plus another $540 for the...
Read more
Salcha, Alaska
Product
Exede Customer Care
#924954
Reply to reviews