Milton, Florida
0 comments
Not resolved

Stay far away from this company.Over billed me last month by $25 or $30 and told me the only way to resolve it was to credit me this month.

Yesterday they double billed for $106. When I called to have it rectified they told me it would take 2 weeks for a refund or they would credit next month's bill. When I explained that by them double billing me my check to the power company was gonna bounce the CS rep said go handle it with your bank. I'm a disabled vet and on a limited income.

I pay my bills to the penny every month. After 10 Minutes and seeing no positive resolution I hung up. The CS rep called me back twice yelling at me. Needless to say I'm trying to work with my bank so this doesn't snow ball into over draft fees.

This company uses predatory tactics on people with minimal Internet options.Stay far away from this company unless you want your bank account damaged or worse cleaned out.

Review about: Exede Satellite Internet Service.

I didn't like: Billing, Customer service, Rude customer rep, Billing practice.

Review #830258 is a subjective opinion of a user.

1.8
Product or Service Quality
Warranty
Reliability
Website
Customer service
Price Affordability
Style and Design
Billing Practices
Coverage Area
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Value for money
PRODUCT OR SERVICE Not specified
Reason of Review / Monetary Loss Problems with payment / $150
Preferred solution Full refund

Had an Experience with Exede?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Be first to start a discussion.

You May Also Like